Ankieta dla Mieszkańców Miasta Hrubieszów - ocena instytucjonalna Urząd jest dostosowany do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych Udogodnienia dla klientów Urzędu są wystarczające (np. wyposażenie budynków administracji, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne, parkingi) Urzędnicy dokładnie i starannie udzielają informacji Urzędnicy udzielają kompleksowych informacji Urzędnicy komunikują się w sposób zrozumiały Czas oczekiwania na informację jest optymalny Urzędnicy są kompetentni zawodowo, procesjonalnie załatwiają sprawy Urzędnicy z własnej inicjatywy wskazują możliwości załatwienia sprawy Urzędnicy są decyzyjni (samodzielnie podejmują decyzje) Urzędnicy są pomocni w wypełnianiu wszelkich dokumentów i druków Urzędnicy wykazują się życzliwością w podejściu do mieszkańca Dostosowanie Urzędu do potrzeb osób niepełnosprawnych Udogodnienia dla klientów Urzędu Rzetelność informacji Kompleksowość informacji Zrozumiałość komunikatów Szybkość udzielania informacji Kompetencje urzędników Zaangażowanie urzędników Samodzielność i decyzyjność urzędników Empatia urzędników Życzliwość urzędników Zapewnienie dostępności Urzędu i świadczonych usług wszystkim mieszkańcom (w tym osobom starszym, niepełnosprawnym) Zapewnianie mieszkańcom dostępu do aktualnej informacji Zapewnienie wysokiej jakości udzielanych mieszkańcom informacji (rzeczowość, kompleksowość, jasność, szybkość) Zapewnienie wysokiej jakości obsługi mieszkańców (kompetencje urzędników, samodzielność i decyzyjność) Zapewnienie wysokiej jakości obsługi mieszkańców (życzliwość, zaangażowanie, empatia) Zastosowanie technologii w realizacji usług dla mieszkańców (umożliwienie załatwienia spraw przez internet) Konsultowanie z mieszkańcami istotnych dla miasta lub mieszkańców spraw System zarządczy w małym stopniu uwzględniający zarządzanie strategiczne, ewaluację Proszę wskazać inne obszary działania Miasta jeśli wymagają interwencji Opracowanie systemu szkoleń dla pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych miasta Zwiększenie partycypacji społecznej Wykorzystanie dobrych praktyk w zarządzaniu strategicznych innych jednostek samorządowych Opracowanie i wdrożenie niezbędnych procedur poprawiających efektywność pracy Poprawa komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu Przekształcenie /utworzenie jednostek organizacyjnych samorządu pozwalających na zwiększenie aktywności mieszkańców i ożywienie gospodarcze miasta Wdrożenie standardów dostępności w obsłudze interesantów Urzędu Wdrożenie systemu oceny zarządzania strategicznego miasta oraz ewaluacji Proszę wskazać inne działania zmierzające do poprawy funkcjonowania administracji lokalnej w wymiarze strategicznym